Het lijkt vanzelfsprekend dat je personeel een professionele houding heeft in de winkel. Toch blijkt dat hier altijd verbeter punten zijn. Uitstraling, houding & service zijn een belangrijk onderdeel die je niet over het hoofd kunt zien.
Wanneer je je personeel de kennis heeft van verschillende pasvormen, materialen en stijlen op verschillende mensen, stralen zij automatisch die kennis uit naar hun klanten en zul je zien dat je klanten hier voor terug komen.
We leren je, hoe je op bijverkoop kunt aansturen zonder dat de klant dit voelt als aandringen.
Dit is een van de belangrijkste punten!
Ken je product! We gaan samen met je personeel door alle producten en leren hen alle ins & outs die er te leren zijn.
Het laatste moment om de klant, een terugkomende klant te maken. Die vol lof over je producten en winkel praat bij vrienden. Dit wil je!
1 – 15 deelnemer(s)
€ Vanaf 180,-
Combi-deal.
20% korting op Mystery Shopper pakket.
————————————————————————
PS. Staan de punten er niet tussen die jij belangrijk vind voor jouw personeel, geef deze punten aan bij de cursist om mee te nemen in het bezoek.
Aarzel niet om vrijblijvend een gesprek aan te gaan met een van onze cursisten en je wensen voor te leggen. Vraag een offerte aan.
Leer hoe je van schattige katjes échte verkooptijgers maakt!
Ideale situatie (schets):
Je loopt een winkel binnen en wordt warm begroet, of iemand zegt dat ze/hij/hen nog even bezig is en zo bij je komt. Je struint wat door de kleren en pakt her en der wat artikelen uit het schap om te passen. Op het moment dat je een maat niet kunt vinden staat de verkoper opeens precies naast je en zegt “zoek je de medium? Die hebben we helaas niet meer maar die kan ik wel voor je bestellen!”
Iemand die correct getraind is, heeft een professionele en behulpzame houding, die weet wat er wel en niet in de winkel is en kent de informatie over de producten zoals bijvoorbeeld waar het van gemaakt is of waar het product vandaan komt. Daar komen je klanten voor terug! 100% succes garantie.
Het zal je niet verbazen dat wanneer de kat van huis is de muizen toch een klein dansje doen in de winkel;).
Met een checklist op zak, checken onze mystery shoppers de punten die jij belangrijk vind voor jouw winkel.
Onze Mystery Shoppers checken op alle punten zoals hierboven beschrijven bij Training Personeel. Voor het gemak zetten we ze hier nog even op een rijtje:
Staan de punten er niet tussen die jij belangrijk vind voor jouw winkel, geef deze punten aan bij je Mystery Shopper om mee te nemen in het bezoek.
Aarzel niet om vrijblijvend een gesprek aan te gaan met een van onze Mystery Shoppers en je wensen voor te leggen.
Éenmalig bezoek + volledige rapportage met feedback
+ nabespreek moment:
€ 900,-
Meermaals pakket (3 verschillende bezoekmomenten, zoals doordeweeks, weekend, vakantie en een laatste keer nadat de punten zijn besproken met het personeel)
+ volledige rapportage met feedback
+ nabespreek momenten:
€ 2250,- (= €450,- minder dan 3 x éénmalige bezoek)
(Wanneer je de combi-deal kiest met ‘training personeel’ gaat de 20% korting af van het totaal bedrag a €2700,-)
Meer bezoek momenten is ook bespreekbaar.
Combi-deal.
20% korting op Training Personeel pakket.
Vraag vrijblijvend een offerte aan.
Wanneer de Mystery Shopper het bezoek aan de winkel heeft gedaan krijg je een rapportage van het bezoek op de mail. Uiteraard is er de mogelijkheid dit telefonisch te bespreken.